Незважаючи на потенційний прибуток, життя в діловому світі не завжди є таким простим: в будь-який момент – незалежно від сфери діяльності – можуть з’явитися численні перешкоди у різних проявах, включаючи коливання маркетингових тенденцій, конкурентів і навіть кризи в галузі охорони здоров'я. Ступінь серйозності проблеми постійно буде відрізнятися, але ви завжди можете розраховувати на її невідкладний розгляд. Однак спосіб, яким ми вирішуємо проблеми, є ключем до нашого успіху і (сподіваємося, у кількох випадках) нашого краху.
В агентстві Pulse ми зацікавлені в наданні сприяння при вирішенні вищезазначених проблем, і один із способів зробити це – залучити потрібних людей у потрібний час для досягнення ваших цілей – чи то необхідна рентабельність інвестицій, постійна співпраця з лояльними клієнтами чи то пошук нових партнерів. Остання ціль може бути дещо складною для нових менеджерів, які беруть на себе нові ролі. Це одна з причин, чому минулого тижня директор з розвитку нового бізнесу агентства Pulse, Олена Слободянюк, зібрала кілька співробітників для обговорення найкращих практик зустрічі та залучення нових партнерів; незначна діяльність з Нетворкінгу 101.
Однією з найбільш складних задач в реальності при знайомстві з новими людьми є те, що нетворкінгові події часто відбуваються в незнайомих місцях. Ці кілька лайфхаків допоможуть вам налагодити чудові стосунки, які будуть ще довго приносити користь після першого знайомства.
1. Що таке нетворкінг? Нетворкінг – це процес ефективної комунікації. Незалежно від того, де ви знаходитесь, на якій події ви опинилися або з ким розмовляєте, встановіть контакт та обміняйтеся візитними картками. Незалежно від того, що станеться наступного тижня, через рік чи через п'ять років, ви можете виявити, що вам потрібен хтось у цій сфері, і це зіграє вам на руку, що у вас уже є зв’язки.
2. Хоча це здається логічним і навіть непотрібним згадувати, але зустрічаючись з новою людиною, ніколи не забувайте озвучувати не лише своє ім’я, а й прізвище, і робіть це завжди незалежно від того, встановлюєте ви контакт вперше чи повторно. Крім того, ніколи не забувайте називати компанію, яку ви представляєте. Необхідно, щоб ваше ім’я та назва вашої компанії стали синонімами один одного, щоб, коли людині було потрібно щось зробити, він чи вона точно знав/знала, до кого звернутися.
3. З урахуванням підказки вище, як тільки ви познайомитеся з новою людиною, закріпіть ці нові взаємовідносини за допомогою електронної пошти. У той момент, коли ви знову звернетеся до людини в майбутньому, він або вона згадає, що ви уже підтримуєте зв'язок. Ця форма «довіри до бренду» дуже важлива для встановлення довгострокових відносин з потенційним новим партнером, тому що ефективні зв’язки це ті, які принесуть вам якусь користь у майбутньому – не забувайте про це.
4. Не всі відчувають комфорт при знайомстві з новими людьми. Якщо виникає відчуття тривожності, ви можете говорити про речі, які не слід згадувати; ви можете почати кумедно жестикулювати своїми руками; або ви можете випити зайвий келих ... Подумайте про це перед будь-яким заходом, на якому ви можете бути присутнім, і якщо ви знаєте, що вам потрібно трохи додаткового заохочення, дайте собі час, який вам потрібен, щоб підготуватися. Практикуйте, як ви хочете представити себе; можливо, подумайте про те, щоб тримати руки в кишенях або обмежити вживання алкоголю.
5. Існує етикет нетворкінгу:
i. Напої та їжа – етикет передбачає, що ви їсте та/або випиваєте, коли людина, з якою ви розмовляєте, робить те ж саме. Якщо він чи вона демонструє знання в мистецтві столового етикету, робить те ж саме.
ii. Дотримуйтесь дистанції, і не тільки під час пандемії коронавірусної хвороби. Півтора метра – це допустима дистанція між вами та вашим новим співбесідником. Скорочуючи дистанцію, ви ризикуєте справити інші враження, ніж ви очікуєте, не кажучи вже про «маячення перед очима», яке іноді супроводжує жваву розмову.
iii. Абсолютно допустимо ввічливо перервати розмову, яка триває, щоб коротко представитися. Якщо особа, про яку йде мова, повідомить вам, що він або вона не може підтримати бесіду в цей момент, обміняйтеся візитними картками та дотримуйтесь рекомендацій у пункті 3.
6. Соціальні платформи – чудове місце для просування вашого бізнесу чи проєкту. Наші імена користувача та сторінки в соціальних мережах надзвичайно важливі для створення професійного враження під час встановлення нових контактів з партнерами. Якщо у вас є сторінка у соціальних мережах, можете бути впевнені, що в якийсь момент хтось перевірить ваш профіль на Meta (раніше Facebook) та Instagram, щоб подивитися, чим ви займаєтесь. Змініть свої налаштування, щоб переконатися, що те, що ви публікуєте, є професійним і добре представляє вас і вашу компанію, а також переконайтеся, що ваші особисті публікації доступні лише друзям і родині.
Ваша робота у будь-якій функціональній ланці, де ви представляєте свою компанію, полягає в тому, щоб вселяти довіру – довіру до вас як до представника та довіру до бізнесу, в якому ви працюєте. Це все, що треба. Виконуйте вищезазначені рекомендації, і ви зміцните довіру всередині себе та тих, з ким ви спілкуєтеся під час кожної зустрічі.
Pulse. Ми робимо те, що любимо. Ми робимо те, що обіцяємо.
コメント