З упевненістю можемо сказати, що завдяки нашої злагодженої роботи,
морозиво Haagen-Dazs вже є продуктом must have в асортименті всіх
ключових мереж України.
Організацію постачання в Україну в 2021 році було виведено на новий рівень.
Було налагоджено стабільне постачання продукції з промо кампаніями та промо підтримкою, підібрано індивідуальний підхід для кожної мережі, що в кінцевому результаті дозволило зробити продукт дуже доступним та помітним для покупців України.
На 2022 рік було заплановано значний розвиток та зміцнення позиції бренду на ринку, покращення умов постачання з урахуванням особливостей кожної мережі України. На жаль війна внесла свої корективи, зірвала реалізацію плану розвитку
в повній мірі і привнесла нові виклики. Але ми активно продовжували працювати. Завдяки креативному та професійному підходу нам вдалося досягти успіху навіть
у такий складний час.
У літній період морозиво Haagen-Dazs з'явилося і було доступним для покупців України в магазинах ОККО та Winetime, та вже були заплановані постачання в інші мережі. Тож ми набираємо обертів.
Маємо зауважити, що в 2022 році ми розширили присутність Haagen-Dazs
в нових мережах (які раніше не працювали з продукцією).
І ми готуємось з подвійною силою продовжити нашу працю в 2023 році.
Comentarios