Мерчандайзинг

Ми забезпечуємо повну мерчандайзингову підтримку у мережевих, традиційних та спеціалізованих роздрібних точках.
В рамках проекту мерчандайзингу, ми надаємо наступні послуги:

  • Викладка продукції зі складу на основну вітрину та на додаткові місця;
  • Розміщення продукції згідно зі стандартами мерчандайзингу, наданими клієнтом;
  • Розширення долі полиці;
  • Розміщення цінників та POS-матеріалів;
  • Контроль дотримання принципу FIFO – ротація продукції за строками;
  • Контроль чистоти торгового обладнання та товарного вигляду продукції;
  • Система онлайн звітності: наявність продукції, ціна, доля полиці, активність конкурентів, строки придатності і т.д.;
  • Рекомендації щодо коригування товарного запасу.
За погодженням з клієнтом, проект може бути організовано за однією з наступних схем:

  • Ексклюзивна команда
    Рекомендуємо компаніям з широким асортиментом торгових марок використовувати виділену команду, для фокусування на завданнях однієї компанії і досягнення максимальних результатів. За такою схемою мерчандайзер відвідує з одним "портфелем" 5-7 торгових точок ключових клієнтів.
  • Сумісний мерчандайзинг
    Рекомендуємо компаніям, які зацікавлені в мінимізації витрат на функцію мерчандайзингу. За даною схемою мерчандайзер праціє в одній точці з 5-7 "портфелями".
  • Гібридний мерчандайзинг
    Ця схема передбачає роботу мерчандайзера з обмеженим "портфелем" (до трьох компаній) в одній або декількох (до трьох) торгових точках. Оптимальне співвідношення ціни та якості послуг.
  • "Нічний" мерчандайзинг
    Послуга, яку було розроблено спеціально для мережевих клієнтів. Відрізняється високою ефективністю та швидкістю заповнення полиць, завдяки роботі у нічну зміну і відсутності покупців. Спрямована на максимальне заповнення полиць продукцією до відкриття торгового залу вранці для відвідувачів.