Управління збутом
Ми охоплюємо увесь цикл проходження продукту за схемою: виробник/імпортер – дистрибутор – точки роздрібної торгівлі – кінцевий споживач.
Ми забебпечуємо:
  • пошук імпортерів та підписання з ними договорів про співпрацю;
  • розробку цінового позиціонування;
  • визначення цільових каналів збуту;
  • формування комерційних пропозицій по роботі з дистрибуторами, мережевими клієнтами, оптовиками та точками роздрібної торгівлі;
  • пошук, відбір та підписання договорів з регіональними дистрибуторами у більш ніж 30-ти сегментах FMCG/побутової техніки;
  • рекрутинг, навчання та управління національними торговими командами, які відповідають за процесь продажів продукції клієнта.
Наші рішення «під ключ» передбачають усі основні управлінські та операційні функції:
  • проведення поглиблених досліджень та оцінку варіантів дій;
  • розробку стандартів мерчандайзингу та інформування про продукцію;
  • заключення договорів про поставки до мережевих клієнтів та маркетингових договорів із відповідними бюджетами;
  • розробка системи звітності, яка повністю відповідає вимогам клієнта та забезпечує прямий доступ до даних у режимі реального часу;
  • професійну систему розвитку персоналу та тренінгів.